  • Data: 2006-08-04 00:36:44
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hania wrote:

    > jak się kupiło motorek, to się go zarejestrowało w danym kraju, zdało (być
    > może) prawo jazdy wydane przez organy tego kraju - a na kursach uczono, ze sie
    > trzeba na wezwanie policji zatrzymać, prawda? Jak się ma w d* przepisy, to
    > teraz ma się swą d* ponad chmurkami.

    Czyli jeśli zmałałaś choć jeden przepis, mogę cię teraz zastrzelić? ;->

    [ciach]

    > Koleś: łamał przepisy ruchu drogowego + nie zatrzymał się na wezwania policji
    > + potrącił rowerzystę+ prawie nie rozjechał policjanta.

    Haniuś... Jak on tę rowerzystkę potrącił, to już nie żył. Więc nie pitol.

    > Dla mnie dobrze, że się dureń zabił - szkoda policjanta, którego będzie się
    > teraz pokazowo ciągało po sądach.

    "Się"?

    > Sama ukarałabym policjantów, którzy "nie widzą" bójki w parku...bo boją sie
    > oberwać. Bo może się okazać, ze jednym z łobuzów jest synek jakiegoś lokalnego
    > kacyka, i na tę okazję stworzy się kolejną "pomroczność jasną"

    No i właśnie problem w tym, że policja popada czasem w skrajności - albo
    ignoruje, albo popada w przesadną gorliwość. A to symptom niekompetencji.