  • Data: 2024-05-16 02:35:25
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W zasadzie się zgadzam.
    > No ale kradzione tablice zawierają element oszustwa ...
    > choć w zasadzie nieistotny.

    W sensie potocznym.

    > Czy przywłaszczenie, bo leży to paliwo, każdy może zabrać bez płacenia
    >:-)

    Przywłaszczenie to by było, gdybyś prawnie władał tym paliwem, czyli był
    np. z obsługi tej stacji a paliwo nalezało do własciciela stacji.

    > No ale jak wystawiam jakis przedmiot na portalu sprzedażowym
    > i oczekuję zapłaty bez zamiaru wysyła przedmiotu,
    > to co to jest ?

    To jest oszustwo (prawne), no chyba, że gdzieś zaznaczyłeś, ze nic nie
    będziesz wysyłał. A teraz niech Ci udowodnią, że nie miałeś zamiaru
    wysłac.

    > No ale - kradzież kradzieżą, ale nie można odpisać, ze stacja chyba
    > sobie zdaje sprawę z ryzyka, to niech sie sama sądzi ? :-)

    Nie mozna tak odpisać :)

    --
    Marcin