  • Data: 2019-06-13 13:08:07
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:NahME.20311$n...@f...ams1...
    On 2019-06-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Jak już Sherk wujasnił, dostaje.

    W sumie ... zawsze mozna uzasadnic, ze skoro tak nagle skoczyla, to
    nie wiadomo na ilu sie zatrzyma,
    wiec szpital/SOR/pogotowie sa uzasadnione :-)

    >Dla mnie to by były ze dwie doby walki z temp. >=39.0C, gdzie walka
    >zbijanie farmkologiczne i okłady. Poza tym zwykle widać jak
    >kształtuje
    >się cykl i jeśli temperatura nie siada istotnie po nocy to może bym
    >pojechał na SOR w niedziele rano. A jakby to wyglądało tak, że
    >wieczorem
    >++39.5, ale rano <38 to pewnie bym dotrwał do poniedziałku.

    rano 38, a potem znowu roznie i po poludniu jest 39.5 i nie wiadomo co
    dalej :-)
    A cyklu nie znasz, bo na razie jedna noc byla, chyba, ze jestes
    doswiadczonym rodzicem i wiesz, ze nie warto sie przejmowac :-P

    A potem prokurator zarzuci ci brak opieki, bo przeciez rozsadny rodzic
    juz przy 39 wzywa pogotowie :-P

    J.