  • Data: 2019-06-13 14:17:45
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d0143db$0$17362$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 12.06.2019 o 14:33, J.F. pisze:
    >Niech ucieka.

    To chyba bedzie niedopelnienie obowiazkow, skoro zostal zatrzymany i
    uciekl :-)

    >Nikt pijaka w szpitalu nie pilnuje, bo tam są pielęgniarki.

    Pielegniarki go pilnowac nie beda - tzn beda medycznie,
    ale wyjdzie i nie wroci :-)

    >Przestaje./ Zostaje przekazany pod dozór szpitala.

    W swietle "opiekunczego" zatrzymania brzmi sensownie,
    ale skoro tak, to czemu zatrzymano tytulowego ... trzezwego, i
    zbadanego przez lekarza.

    J.