  • Data: 2019-06-13 10:30:52
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d014361$0$521$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.06.2019 o 13:52, J.F. pisze:
> [...]
    ie-do-szpitala

    >Nie no - nie chce mi się wierzyć, żeby planowe przyjęcia były przez
    >sor.

    Zadzwon do oddzialu i spytak gdzie sie zglosic :-)

    >Znałem taki przypadek że przez chilę tak było, bo był remont
    >planowych przyjęć, ale wszyscy zgodnie twierdzili, ze dyrektor się z
    >chujem na głowy pozamieniał.

    Bo ja wiem ... SOR to tylko nazwa.

    Wchodzisz do tego pierwszego - jest "rejestracja" , obok jak pisalem -
    stanowisko lekarza rodzinnego, ktory moze wypisac skierowanie ... sam
    juz nie wiem - do szpitala, czy na SOR.

    Po rejestracji zaprasza cie do poczekalni i stamtad wywoluja na
    kolejne badania.

    Skoro lekarza na SOR sciagaja z oddzialu w razie potrzeby, to co za
    roznica czy sciagna go w celu przyjecia pacjenta ?

    No i kolejna sprawa - majac skierowanie do sprawy mniej pilnej,
    sprobuj sie umowic na przyjecie.
    Nie da sie telefoniczne - prosze przyjechac, stawic sie w tej
    rejestracji/SOR, przyjdzie lekarz, oceni, wyznaczy termin przyjecia

    >No sam pisałeś, że to niedrogie. Jak oszczędzają kilka złoty
    >ryzykująć, że któryś antybiotyk dopiero zadziała, to słabo...

    Ale to sa "ich" pieniadze - nie chcesz ryzykowac, wydaj swoje :-)

    Jakas tam "ekonomia leczenia" tez moze obowiazywac.
    Ze np po co robic bakteriogram, skoro na 95% po tygodniu popularny
    antybiotyk sobie poradzi ... albo nawet organizm sam sobie poradzil.

    A jeszcze wez pod uwage, ze czesto za te antybiotyki placisz Ty, to co
    im zalezy :)

    J.