  • Data: 2019-06-08 01:33:12
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cfad735$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.06.2019 o 12:00, J.F. pisze:

    >Akurat mam pod ręką chemika-kryminalistyka. Jeśli nie wiemy, czego
    >szukamy, to nawet w laboratorium kryminalistycznym kilka dni może być
    >mało.

    Ale alkohol i typowe narkotyki powinno byc szybko.

    >Nawet, jakby był pilny, to jeśli nie ma karetki, to nic nie
    >poradzisz.

    nie poradzisz, ale jak w duzym miescie jest tych karetek duzo, to co
    pare minut jakas sie zwalnia.

    A gdzies na zadupiu to trwa ...

    >Dobre :-)

    I zgodne z przepisami :-)

    >Jak pacjent może iść, to niech idzie. Ale czasem nie może.

    Pytanie czy go puscicie ..

    >Skoro obowiązkiem jest niebranie, to trochę trudno będzie.

    Obowiazkiem jest tez dbanie o zdrowie, zycie i bezpieczenstwo
    obywateli :-P

    >Bo mi wesoło :-) Może by tak sprawdzić jeszcze, czy mieli ogumienie
    >letnie.

    O lamaniu kolem od dawna nie slyszalem, o taserze slyszelismy wszyscy

    >Wygląda na to, że nei miał takich wątpliwości.

    Po dwoch latach.
    A jesli ich nie mial po 5 minutach, to sie nie nadaje na stanowisko.
    Tzn PiS uwaza, ze swietnie sie nadaje.

    J.