  • Data: 2019-06-03 23:25:21
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 22:31, Shrek pisze:

    > A na chuj policji dopalacze, skoro ich posiadanie jest legalne?

    Już nie. Nie śledzisz zmian w prawie widzę. Było legalne, ale nie jest.

    > Wydaje mi się, że to ty zwróciłeś uwagę, że ustawa nie wymaga podania
    > _prawdziwego_ powodu podjęcia czynności a jedynie powodu. Zrobimy tak -
    > jak się będziesz upierał, to znajdę. A potem ktoś z nas będzie szczekał.
    > Szukać?

    Szukaj. Tylko, jak znajdziesz mój pierwszy post, to zobacz na swój
    poprzedni. Bo ja właśnie prześmiewczo zacytowałem Ciebie i poprosiłem,
    byś podał, z czego wynika żądanie podanie powodu przeszukania tego
    plecaka za rowerem, jako prawdziwego powodu. Potem zacząłeś insynuować,
    ze namawiam do kłamstwa, a CXi cały czas pisałem, ze w ogóle żadnego
    powodu nie potrzeba - również tego prawdziwego. Tak więc, jak już chcesz
    szukać, to poszukaj całości - mnie się nie chce, bo celowo Cie cytowałem
    i pamiętam to.

    > Szukania roweru w majtkach, żeby znaleźć narkotyki. Ty naprawdę tak
    > słabo kapujący jesteś, czy udajesz?

    Nie wiemy, czego w majkach szukali. Ustawa wymagała szukania wszędzie,
    nawet, jeśli zdroworozsądkowo tam tego być nie mogło. Normalnie nikt
    takich hec nie robił, ale jak zauważyli, że nagrywa "cwaniak" to zrobili
    ściśle wg przepisu.