  • Data: 2019-06-03 16:57:55
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: <7...@1...165755.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:5cf50553$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Niech się wypowie ktoś, kto jest lekarzem,

    Piękny strzał w stopę -- policja odwołuje lekarza, ale niedorzecznik na usenecie
    twierdzi, że to lekarze się powinny wypowiedzieć.
    Czytasz czasem to co piszesz i wysyłasz?

    > Zacznijmy od tego, że facet zmarł dzień później i wówczas pewnie robiono
    > przy sekcji zwłok tzw. toksykologię. No to tak do końca trudno
    > powiedzieć, czy w chwili zatrzymania był trzeźwy. Obrażenia głowy
    > przecież tego nie wykluczają.

    Taka jest praktyka? Pozwolić zejść, odczekać dobe, albo dwie i twierdzić, jak
    złodziej złapany za rękę, to to nie "moja ręka"?

    > W artykule mowa o badaniu pobranej krwi. No i teraz trzeba by było wiedzieć
    > kto i kiedy oraz po co ją pobrał.

    Tak CIULU i KRĘTACZU... Zastanów się, gdzie był po piątej (czyżby w szpitalu?)!!!

    Jeżeli rzeczywiście nazywasz się Robert Tomasik i pracujesz dla Policji, to postaram
    się, żebyś szybko przestał tę formacje narażać na szwank!

    --
    'Tom N'