eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-22 09:28:45
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jest też kłopot bo i z definicji, i zdroworozsądkowo, katastrofa ma
    > przebieg gwałtowny, a zawalanie nastąpiło około 18, przy czym jedno
    > piętro zaczeło opadać koło 17. Czy budynek, który będzie się zapadał i
    > rozpadał (bo źle zabezpieczono podłoże) 3 dni to będzie katastrofa
    > budowlana? Wydawałoby się, ze powinna być mimo braku gwałtowności w
    > postępie zniszczeń. Być może "gwałtowny" należy rozumieć zgodnie z
    > naturą użytkowania obiektu. Bydynki zwykle rozpadają się dziesiatki lat,
    > nie zas dni.

    Myślę, że przede wszystkim zniszczeni obiektu lub jego części.

    Zerwanie śruby katastrofą budowlaną nie jest:

    Nie jest katastrofą budowlaną:
    1)
    uszkodzenie elementu wbudowanego w obiekt budowlany, nadającego się do
    naprawy lub wymiany;

    Koniec tematu:P

    Choć robert z właściwą sobie interpretacją prawa już to zacytował jako
    dowód na to że urwana śruba to katastrofa budowlana. Więc robert się w
    interpretacji konkretnego przepisu wypowiedział - sprawa prawem sasina
    jest zamknięta - jest dokładnie na odwrót:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!