eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-22 06:19:27
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Fri, 21 Oct 2022 06:38:18 GMT, Marcin Debowski wrote:
    > Ja tego nie widzialem, wiec nie wiem - moze ta rana rzeczywiscie tak
    > wygladala, ze nie wiadomo bylo z ktorej strony kula weszla, z ktorej
    > wyszla.

    Ale jak to możliwe? Mogę zrozumieć, że sprawa nie jest do końca
    trywialna, ale nie łapię, że nie można stwierdzić którędy weszła czy
    wyszła kula. Jak był ubrany, to taka kula nie porywa ze sobą fragmentów
    tkaniny? A jak przechodzi przez tkanki to ich nie przemieszcza? A
    zniszczenia tkanki sąsiadującej nie zmieniają się w zależności od
    wytracanej przez kulę energii? A a a a... a ja nawet w tym nie siedzę.

    Ale co tu wymyślać: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK556119/

    --
    Marcin