eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-21 19:50:31
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Oct 2022 17:40:15 +0200, Shrek wrote:

    > Oczywiście że tak. Dlatego tłumaczenie, że biegły (strony!) coś
    > stwierdził i jest to niepodważalne jest właśnie argumentem inwalidą.
    > Strona zatrudnia biegłego, żeby stwierdził na ich korzyść, więc ich
    > opinia jest z definicji stronnicza.

    Zaraz zaraz - to w cywilu.
    A jak zatrudnia prokurator?

    Podejrzewając policjantow ?

> [...]

    > nieadekwatne zarzuty. I już - jeśli nie masz kasy na dobrego adwokata i
    > własnych biegłych to po sprawie - zdrzeas się ze ścianą, która jest
    > stronnicza i gra z gospodarzami a na dodatek ma nieograniczone zasoby
    > finasowe, ludzki i procesowe (nawet jak masz prawomocny wyrok, to
    > prokurator generalny wali kasację nadzwyczajną bo może).

    > Przeszedłem podobną ścieżkę tylko w prawie pracy, więc defacto z punktu
    > widzenia państwa o pietruszkę. Przed kasacją w zwykłej sprawie uratowało
    > mnie tylko to, że już złożyli w analogicznej tylko lepiej dla nich

    Czyli sa jeszcze niezawisle sądy :-)

    Ale w tym przypadku prokurator reprezentuje Skarb Panstwa,
    choc u ciebie moglo byc jeszcze inaczej - jesli to Agencja wynajela
    sobie adwokata.

    Natomiast prokurator nie reprezentuje policjanta :-)

    > Nie ma racji. Napisał "w momencie strzału" co jest nieprawdą - "moment
    > strzału" to za krótko na pełny obrót. I zamiast wyjaśnić, że wyraził się
    > nieprecyzyjnie i miał na myśli "moment podjęcia decyzji o oddaniu
    > strzału" to jak to robert idzie w zaparte i twierdzi że "moment strzału"
    > nie jest wartością fizyczną, wyznaczoną dość precyzyjnie na osi czasu, a
    > pojęciem psychologicznym rozgrywającym się w umyśle potencjalnego
    > strzelca. A na końcu wychodzi mu że pęknięcie śruby to katastrofa
    > budowlana, bo gdzieżby kulson przyznał że się pomylił

    No, jesli peknieta sruba skutkuje przeciązeniem nastepnych, co w ciagu
    dni skutkuje prawdziwą katastrofą ... to moze i ma rację?

    >(a nawet nie tyle
    > pomylił co nieprecyzyjnie wypowiedział). Bedzie szedł w zaparte i nie
    > przeszkadza mu że jest coraz bardziej oderwany od rzeczywistości. A
    > przeciwników nazwie oszołomami i jest mentalnym zwycięzcą - w realu by
    > pałą poprawił;)

    > Ale wystarczy wyznaczyć odpowiedniego prokuratora który powoła
    > odpowiedniego biegłego. To takie dziwne, że ściany pomagają gospodarzom.

    Totez takie sprawy sie przenosi do innych prokuratur.

    Choc w tych innych ... prokuratorzy tez maja dyzurnych bieglych,
    ktorzy naciagną w odpowiednią stronę?
    Moze i tak ...

    Tak jest ...

    J.