eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-21 19:29:00
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Oct 2022 18:17:51 +0200, Shrek wrote:

    > To w końcu określali oni ten kierunek czy jednak okazuje się że nie;)

    > Gdyby nie dziennikarze to byś se czekał, bo żadnego wyroku by nie było.
    > Umorzenie i po sprawie.

    No nie wiem, bo z tego co pisales, to wynika, ze prokuratura swoje
    robila.

    Nie wiem, jak byloby we wroclawskiej sprawie Stachowiaka ... zaraz -
    nie umorzyli, mimo dziennikarskich rewelacji?

    https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/sprawa-igora-stac
    howiaka-kasacja-rpo-od-wyroku-na-policjantow

    SN sprawe odroczyl (o rok? ), Bodnar juz nie jest RPO ...

    A to
    "Działania policjantów, choć naganne, nie były w opinii sądu
    decydujące. Policjanci zostali prawomocnie skazani za przekroczenie
    uprawnień w zakresie realizacji zadań ustawowych Policji oraz znęcania
    się fizycznego i psychicznego nad pozbawionym wolności Igorem
    Stachowiakiem. Sąd wymierzył im kary dwóch i pół lub dwóch lat
    więzienia."

    Prawomocnie, nieprawomocnie, z zawiasami, bez zawiasow?

    Skoro kasacja, to chyba prawomocnie ..

    J.