eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    <ticb29$u6l$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <6349b7fb$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <tidfsc$m47$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <634a6684$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <tie69t$2gd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <634adc2d$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <tieqnn$gfv$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <634b1bba$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <_cJ2L.1668436$f0c6.342911@fx10.ams1>
    <634bf6a3$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tih5ud$h0m$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <634c29ee$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 21 Oct 2022 07:10:43 GMT

    On 2022-10-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Katastrofą budowlaną jest niezamierzone, gwałtowne zniszczenie obiektu
    > budowlanego lub jego części, a także konstrukcyjnych elementów
    > rusztowań,elementów urządzeń formujących, ścianek szczelnych i obudowy
    > wykopów.
    > 2. Nie jest katastrofą budowlaną:
    > 1) uszkodzenie elementu wbudowanego w obiekt budowlany, nadającego
    > się do naprawy lub wymiany;
    > 2) uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń budowlanych związanych
    > z budynkami;
    > 3) awaria instalacji.

    No właśnie. Spadnie jakaś śruba, nawet jak kogoś zabije to nie jest
    zdarzenie, które skutkuje faktycvnie katastrofą budowlaną. Przecież to
    nie musi być np. niedwracalne. Porównaj, ktoś da na dach za duży ciężar,
    kolumny zaczynają pekać. Ktoś usunął ten ciężar, no i po katastrofie,
    mimo, że odłamek kolumny wibił kotu oko.

    --
    Marcin