eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-15 07:19:12
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czego wynika, że "chwila strzału", to moment opuszczenia lufy, a nie
    > przykładowo rozcalenia się naboju?

    Z definicji. Zresztą bez różnicy - to co ty próbujesz tu zrobić to
    zmienić "moment strzału" na "moment podjęcia decyzji o oddaniu strzału".

    > O ile pamiętam, to rodzina twierdziła od
    > początku, że postrzał był w plecy, ale nie wiem, skąd to wiedzieli.
    > Wątpię, by osobiście to badali.

    Dziwne jest to, że rodzina wiedziała, a biegli mieli dostep do ciała i
    się mylili:P

    Dobra - tak czy inaczej biegli twierdzili, że dostał od przodu - co
    chcesz powiedzieć swoją hipotezą o natychmiastowych obrotach? Że
    uciekał, policjant mu w plecy strzelił, ale on się w ostatniej chwili
    obrócił? ;)

    > Zajrzyj do ustawy.

    Ponieważ ty się powołujesz na ustawę, to zasady mówią, że ciężar dowodu
    leży po twojej stronie. Więc poproszę o konkrtetny nr artykułu który
    uprawnia policjanta do oddania strzału (bez strzału ostrzegawczego
    zresztą) "bo łon miał nożyczki w plecaku".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!