eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-15 13:26:24
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ja chcę ustalić prawdę, a nie bronić policjanta. Od jego oceny jest sąd.

    I co ustaliłeś i na jakiej podstawie? Skąd ci przyszedł w ogole ten
    pomysł z obracaniem się ofiary?

    > Kierunek rany ustala się na podstawie tzw. obrzeżka. Pocisk wchodząc
    > ociera skórę. Jak wchodzi przez grube ubranie i przeleci na wylot, to tu
    > mogą być czasem problemy. Nie byłby to pierwszy znany mi przykład
    > pomyłki przez lekarza.

    nie lekarza, tylko biegłego. Domyślam się że nie pierwszy. Przecież to
    normalne, że jak strona powołuje biegłego, to stara się takiego, co się
    myli na ich korzyść:P

    > Bo tak najprawdopodobniej było.

    Nie prawdopodobnie a na pewno. Drugi biegły poczuł że to zbyt grubymi
    nićmi szyte i jednak się jeszcze raz zastanowił;)

    > Po pierwsze chciałbym wiedzieć, skąd informacja, że biegły to tak
    > ocenił. Bo tu może być szkopuł.

    A skąd ma być - od pismaków jak zwykle.

    > Z naciskiem "jakoś tak".

    Ale że co - nie tłumaczyłeś że jak ma plecak i rower to jest
    przewoźnikiem bo przewozi rowerem plecak, czy że jak rozpoczęto czynność
    to trzeba ją dokończyć szukając roweru w gaciach?

    > Co akurat byłoby najmniej dziwne, choć oczywiście nie powinno mieć miejsca.

    Prawdę mówiąc to też bym się wcale tak bardzo nie zdziwił. Nie
    podrzucili od razu, to już na wierzchu nie można było położyć, bo by się
    potem obrona pytała jak to jest, że tych nożyczek na zdjęciach nie ma.
    Więc skoro już się nożyczki pojawiły, a na miejscu ich nie było, to
    trzeba było do plecaka schować;)

    > Teraz upoważnia. Wówczas nie upoważniało, a facet ich nagrywał.
    > Zrealizowali głupią procedurę, ale to wina tego, kto tak to w
    > Rozporządzeniu wpisał.

    Z ciekawości - która konkretnie zmiana umożliwia obecnie odstąpienie od
    szukaniu roweru w gaciach a wcześniej nakazywała?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!