eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-15 09:55:34
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to gdzie weszła kula badane jest wyłączne wymazowo to ja w ogóle nie
    > rozumie o czym tu można duskutować. Z 10x mógł się był obrócić i upaść
    > na upadły proch.

    No ja też nie rozumiem po co robert porusza temat obracania się klienta
    - tym bardziej że taki obrót może tylko policjanta dodatkowo obciążyć,
    skoro biegli stwierdzili, że dostał z przodu.

    > Biegli wymazywali.

    Nie wiem co oni robili ale okazało się że wydali opinię tył naprzód. BTW
    - ten pierwszy biegły to zdaje się jak się okazało "dyżurny" biegły od
    opinii na korzyść policji. Tak jak pisałem - biegły powinien być
    traktowany jako strona w sprawe a nie niezależy ekspert. Jakby byli
    niezależni to statystycznie niemożliwe jest, że jak biegłych powołują
    przeciwne strony to niemal w 100% wydają oni przeciwstawne ekspertyzy.

    > To całkiem możliwe. Czas reakcji mieśnia to jakieś ze 200-300ms chyba.

    Nawet jakby się obracał, to by świadczyło tylko o tym, że policjant mu
    strzelił w plecy.

    > Ja przepraszam, że ja tak
    > z tym wymazem, ale przyznam, że ta informacja mną lekko wstrząsneła.

    Wstrząsnęło czy zaskoczyło? Oczywiste jest to, że jak biegły jest
    powoływany przez policję lub prokuraturę do domyślnie będzie kopał do
    bramki pokrzywdzonego.

    > Z podobnej dyskusji o rowerzyście z Torunia ustalaliście chyba, że mógł
    > mieć w plecaku i rower.

    Prawie - rowerzysta był z warszawy (choć w sumie nie ustalono skąd, ale
    rzecz działa się w warszawie) a rower miał mieć w gaciach. Natomiast
    plecak jest istotny dlatego, że jak masz rower i plecak to jesteś ponoć
    przewożnikiem i można ci sprawdzić bagaż na lotnisku lub w porcie i z
    tego wynika, że na porcie na ulicy można ci grzebać w bagażu czyli w
    gaciach. Albo jakoś tak;)

    > A jak miał rower to nożyczek chyba by tak łatwo
    > nie wyjął.

    Tak czy inaczej nie wyjął, chyba że schował je tam pośmiertnie albo
    policanci w ramach czynności je do plecaka schowali,

    > A rower przecież widać, czy jest w plecaku, więc nie ma
    > uzasdnienia do oddania strzału.

    Słaby byłby z ciebie kulson. To że nie widać roweru w gaciach nie
    upoważnia cię do odstąpienia od sprawdzenia czy go tam rzeczywiście nie ma;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!