eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-15 13:38:48
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2022 o 13:26, Shrek pisze:

    > I co ustaliłeś i na jakiej podstawie? Skąd ci przyszedł w ogole ten
    > pomysł z obracaniem się ofiary?

    Skoro z materiałów wynika, że policjant został zaatakowany nożyczkami, a
    pocisk trafił w plecy, to jest to jedyne racjonalne wyjaśnienie. Mógł
    się obrócić, bo widząc wymierzony w niego pistolet postanowił jednak
    uciekać dalej. Mógł tam o coś nogą zaczepić i upadając się wywrócić.
    Tylko nożyczki w plecaku do tego nie pasują.

    > nie lekarza, tylko biegłego. Domyślam się że nie pierwszy. Przecież to
    > normalne, że jak strona powołuje biegłego, to stara się takiego, co się
    > myli na ich korzyść:P

    Dla Ciebie normalnymi są rzeczy, które normalnym ludziom nawet do głowy
    nie przychodzą. Skoro ten biegły nie był lekarzem, to jakiej był
    specjalności? Weterynarza powołali?

    > Nie prawdopodobnie a na pewno. Drugi biegły poczuł że to zbyt grubymi
    > nićmi szyte i jednak się jeszcze raz zastanowił;)

    Teraz pytanie, który się pomylił. Może ten drugi?

    > A skąd ma być - od pismaków jak zwykle.

    No właśnie.

    > Ale że co - nie tłumaczyłeś że jak ma plecak i rower to jest
    > przewoźnikiem bo przewozi rowerem plecak, czy że jak rozpoczęto czynność
    > to trzeba ją dokończyć szukając roweru w gaciach?

    Tylko znajdź sobie, do czego to było.

    > Prawdę mówiąc to też bym się wcale tak bardzo nie zdziwił. Nie
    > podrzucili od razu, to już na wierzchu nie można było położyć, bo by się
    > potem obrona pytała jak to jest, że tych nożyczek na zdjęciach nie ma.
    > Więc skoro już się nożyczki pojawiły, a na miejscu ich nie było, to
    > trzeba było do plecaka schować;)

    Widzisz, a prościej było je porzucić poza polem widzenia pierwszych
    zdjęć. Jakby chcieli kombinować, to można to było spokojnie zrobić.
    Wygląda na to, że nikt nie kombinował akurat.

    > Z ciekawości - która konkretnie zmiana umożliwia obecnie odstąpienie od
    > szukaniu roweru w gaciach a wcześniej nakazywała?

    Już tyle razy Tobie to wskazywałem, że nie mam absolutnie nadziei, że
    tym razem zapamiętasz. A musiałbym zajrzeć do Rozporządzenia. Sam też
    możesz. Wystarczy porównać przed i po zmianie :-)

    --
    Robert Tomasik