eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-11 18:50:13
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2022 o 17:53, J.F pisze:
    > Chyba przestaly, skoro w koncu zarzutów nie postawiono, czy tam
    > wycofano ..

    No i dobrze. Ale ciekawi mnie ta instytucja "wycofania" zarzutów. Jakieś
    postanowienie o wycofaniu? :-D

    > Ale nie pokazesz akt podejrzanemu, bo przeciez nie wolno ...

    A pokrzywdzonemu musisz.

    > P.S. W USA sie zdarzalo, ze policja pokazywala falszywe wyniki
    > ekspertyz i sie podejrzany przyznawal.
    > Hm, a u nas sie nie tak nie robi? Bez pokazywania, wystarczy
    > powiedziec "a ja tu mam wynik" ...

    Przyznanie się do winy nie jest dowodem popełnienia przestępstwa. Jak
    sam piszesz, to taserem próbowali wymusić podpis na protokole
    zatrzymania, który w praktyce jest zbędny.

    > Monitoring OK, swiadek ... a skad wiesz, ze za chwile sie nie zamieni
    > w podejrzanego?
    > Nie mozna przesluchiwac, bez postawienia zarzutu ?

    Nie wiem. Błędem jest zarzut, jeśli wiem, albo powinienem podejrzewać.

    --
    Robert Tomasik