  • Data: 2006-09-17 12:37:19
    Temat: Re: podatek ekologiczny
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > słyszalem, że jeśli auto bylo wymeldowane w niemczech w 2005 r to podobno nie
    > trzeba placic oplaty ekologicznej przy rejestracji u nas??czy to prawda??

    Mam też auto z Niemiec wymeldowane w 2005 i nie zgłoszone do opłaty akcyzy ,
    myśle ze nie powinienem zapłacic tej oplaty ekologicznej - fakture posiadam z
    tamtego roku a np auto przejechało przez granice na lawecie 2 dni wstecz , bo
    od daty przekroczenia granicy ma sie chyba 5 dni na zgłoszenie sie do UC
    inaczej ukarają mandatem .