  • 1. Data: 2006-09-17 03:40:25
    Temat: podatek ekologiczny
    Od: wmaniek<w...@o...pl>

    słyszalem, że jeśli auto bylo wymeldowane w niemczech w 2005 r to podobno nie
    trzeba placic oplaty ekologicznej przy rejestracji u nas??czy to prawda??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 12:37:19
    Temat: Re: podatek ekologiczny
    Od: m...@p...onet.pl

    > słyszalem, że jeśli auto bylo wymeldowane w niemczech w 2005 r to podobno nie
    > trzeba placic oplaty ekologicznej przy rejestracji u nas??czy to prawda??

    Mam też auto z Niemiec wymeldowane w 2005 i nie zgłoszone do opłaty akcyzy ,
    myśle ze nie powinienem zapłacic tej oplaty ekologicznej - fakture posiadam z
    tamtego roku a np auto przejechało przez granice na lawecie 2 dni wstecz , bo
    od daty przekroczenia granicy ma sie chyba 5 dni na zgłoszenie sie do UC
    inaczej ukarają mandatem .

  • 3. Data: 2006-09-17 13:42:34
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > słyszalem, że jeśli auto bylo wymeldowane w niemczech w 2005 r to podobno
    > nie
    > trzeba placic oplaty ekologicznej przy rejestracji u nas??czy to prawda??

    to nie tak. jesli auto kupiłeś w 2005 roku /masz na umowiętakądatę/ to nie
    płacisz opłaty recyklingowej czy jak to niektórzy nazywają ekologicznej
    nie ważne kiedy jest wyrejestrowane w Niemczech
    ostatnio przerabiałem taki przypadek szwgra i przeszło w urzedzie celnym.
    nawet 2 autka :)
    pzdr
    Grzegorz L.