  • Data: 2005-10-25 09:23:27
    Temat: Re: poczta - odszkodowanie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > A inne pytanie. Czy mozna cos zrobic jesli zaplacilem za priorytetowa
    > przesylke, ponaklejalem odpowiednie znaczki a przesylka doszla pozniej niz
    > zapewniala mnie poczta i ich regulamin. To co ja zazwyczaj robie to : szlag
    > mnie trafia ... ale to chyba nie najlepsze rozwiazanie :P Przytrafilo mi
    > sie to juz w 6/10 przypadkow ... to zdecydowanie za duzo moim zdaniem.

    Czasami wysyłam paczki, zazwyczaj wieczorem, i panie na poczcie zawsze
    się pytają, czy zwykła czy priorytet. I tylko raz pani w okienku
    poradziła mi, żeby wysłać zwykłą, bo kosztuje mniej, a dojdzie i tak w
    tym samym czasie, co zwykła. Priorytet ma sens (*może* dojdzie wcześnej)
    jeżeli spełni się określone warunki, u nas na wsi - nada się paczkę
    przed godz. 12. U Ciebie może to być godz. 15.

    andy_nek