  • Data: 2005-10-25 20:46:23
    Temat: Re: poczta - odszkodowanie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > U mnie jest 17.00 ... co nie zmienia faktu ze rano zawsze wysylam i roznie
    > dochodzi :P Wracajac do tematu : mozna zadac jakiegos odszkodowania czy
    > czegos podobnego?

    a co ty na to:

    Ustawa z dnia 18 marca 2004r. Prawo pocztowe z późniejszymi zmianami

    Art. 48a.1. Operator publiczny obowiązany jest doręczać przesyłki
    listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia w ramach powszechnej
    usługi pocztowej:
    1. nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki
    listowej najszybszej kategorii
    2. nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki
    niebędącej przesyłką najszybszej kategorii

    czyli, tłumacząc na nasze, priorytet, o ile zalicza się do "najszybszej
    kategorii" ma czas do 4 dni na dotarcie do adresata. Obawiam się, że
    roboczych.

    andy_nek