  • Data: 2009-01-11 09:56:29
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygląda na to, że było inaczej. Przecież określenie " zabrali mnie na
    > dołek" to słownictwo osób, które znają jednak prawo w sensie potocznym.
    > Dołek to izba zatrzymań, areszt lub podobne miejsce zatrzymania.

    a czy nie zrobił wobec Ciebie słusznie ratując dziewczynę?
    moglbyś siedziec spokojnie i się patrzec jak ktoś trłucze kobietę?
    ja znam określenie zawiasy i pare innych - nie znaczy, że siedziałem i
    jestem kryminalistą.........

    to, że potem może mieć z tego kłopoty - bo niestety te pokrzywdzone często
    bronią swoich misiów dopiero co znokautowanych, mimo że kilka sekund
    wcześniej nazwałyby go oprychami ktory uderza ją pięścią w twarz...... -
    niestety to pewna patologia i skrzywienie psychiki takich kobiet... w
    peeeeewnym sensie im to po prostu pasuje..........

    albo od innej jeszcze strony patrząc na Twoją uwagę - czy gdyby kolega był
    mikrym księgowym w okularach i prochowcu, ważącym 60kg, podszedłby do gościa
    piorącego kobietę, a potem jeszcze obezwładnił go z noża?

    myślę, że kolega wie co z czym się je, co nie umniejsza jego obywatelskiej
    postawy.

    Sebastian