  • Data: 2009-01-11 10:34:23
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od strony technicznej - tez trenowałem to i owo wiele lat
    > i uwierz mi że jeśli ktoś wyskakuje na Ciebie z nożem
    > to kopnięcie w głowę jest ostatnią rzeczą którą byś chciał zrobić.
    > Także ja obstawiam że gość z nożem był nieźle naprany tak że
    > ten nóż nie stanowił zagrożenia, a pytający chciał "zacynić"
    > i sprzedał mu "mawachę".
    > Abstrahuję tutaj od szarpania dziewczyny.

    to kolego ci opisze dokladnie jak bylo.
    wiem, ze noz to zagrozenie dla zycia, a nogi sa wolniejsze
    od piesci i wiem, ze wedlug regul bijatyki nie powinienem
    tak zrobic.
    powiedzialem, zeby sie od niej odjebal i szarpnalem go
    za bluze, on sie odwrocil, odepchnal mnie i wyjal noz.
    ja odepchniety widzac ze wyjmuje noz kopnalem go
    w glowe.
    trwalo to 10 sekund wszystko.
    nie zastanawialem sie nad tym co powinien prawdziwy
    fajter zrobic.
    i nie jestem lanserem, ktory szpanuje przed laskami, nie
    zarzucaj mi tego. teraz mam konkretny problem i tyle.