  • Data: 2005-10-12 17:09:33
    Temat: Re: pobicie psa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:dihgvq$rmf$1@opal.futuro.pl...

    > A, to już zależy od cyrku. W tzw. porządnym powinien być
    spokojniejszy i
    > mniej niebezpieczny od dzikich.
    > Przynajmniej w teorii.

    Pod warunkiem, że jest w klatce. Jak wypadnie na wolność, to może się
    od nadmiaru wolności nieco znarowić :-)

    > Z tego, co widzę, większość policjantów pali. Ile przeciętny
    policjant
    > wydaje miesięcznie na papierosy?

    Nie mam pojęcia zielonego. Moda na palenie odeszła od czasu, jak w
    budynkach palić nie można. Wielu zrezygnowało. Zresztą co to ma do
    rzeczy?

    > A ja nie palę - więc miałbym na środki nasenne i mięso dla tygrysa
    > trafiającego się nawet raz na rok ;)

    Ja też nie palę. Co nie znaczy, że mam za to płacić. No i o ile mięso
    jest raczej powszechnie dostępne, to z tymi środkami już jest kłopot.
    Po pierwsze trzeba receptę na te lepsze, a po drugie trzeba wiedzieć
    choćby mniej więcej, ile tego dać.

    > Nie, ale za to miałbym wielką chęć walnąć tych ganiających łapą,
    żeby
    > sobie poszli w cholerę.

    A to racja. No ale mogli go ganiać samochodami.

    > A kotek osaczony robi się znacznie groźniejszy. Nawet jeśli jest to
    mały
    > kociak z gatunku Flis Całus - a co dopiero dorosły Pantera Tigris.

    Dokładnie masz rację. Znam przykład ataku i pogryzienia przez zająca
    zagonionego do rogu.

    > Jak umiejętnie rozmieścisz pigułki, to nawet nie zauważy. To nie
    > przeżuwacz, że każdy kęs kilka razy przeżuwa żeby zemleć na drobne.

    No ale mnie chodziło o zapach.

    > Na jakieś 300kg.

    Czyli 4 x człowiek?