  • Data: 2013-07-13 19:38:18
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2013 18:45, Robert Tomasik pisze:

    > Teoretyzować możemy. Nawet w lesie nie ma prawa rzucać się w tym celu na
    > faceta.

    Owszem.

    Aczkolwiek ciekaw jestem jak w praktyce zostałoby potraktowane coś
    takiego tzn. odmowa opuszczenia lasu przez osobę, którą wyganiał ktoś
    kto tylko twierdził, że to jego las i odmawiał udokumentowania tego w
    jakikolwiek sposób. Powiedzmy, że nie wdawał się w bójkę tylko wezwał
    policję.

    Zdarzały się w Twojej wiedzy takie sytuacje?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!