  • Data: 2013-07-13 13:14:23
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2013 12:38, hiki o! pisze:

    > Rozumiem, ze poki kopiac Twoje drzwi, tylko bym je brudzil, to moge
    > kopac do woli?

    Nie, bo musiałbyś się wedrzeć w tym celu na moją zamkniętą posesję.

    To po pierwsze. Po drugie co za różnica czy ręką czy nogą? Zdarza mi się
    kota głaskać stopą i kot nie ma nic przeciwko temu.

    Po trzecie nawet jeśli uporczywie dobijałbyś mi się do bramy (nieistotne
    czy ręką czy nogą) to ja nadal nie miałbym prawa rzucać się na ciebie z
    kijem.

    Miałbym natomiast pełne prawo nagrać twoje zachowanie i wezwać policję.
    A nawet włączyć, ostrzegłszy wcześniej, podlewanie ;->

    Ale jakbym wypadł na ciebie z np. nożem i pechowo się potknął się tak,
    że bym się sam nadział na swój nóż, to wg twojej logiki ty byłbyś
    mordercą - bo ty byłeś "prowokatorem".

    A w tym przypadku związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy działaniami
    tamtego wstawionego a zgonem agresywnego emeryta był dokładnie taki sam
    jak w powyższej hipotetycznej sytuacji.

    Dociera do ciebie, że musi istnieć związek przyczynowo-skutkowy?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!