  • Data: 2013-07-13 13:12:56
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.07.2013 13:02, Andrzej Lawa wrote:

    > Ciężar dowodu spoczywa na tobie. A że nawet kamieni nie szykował, nie
    > masz szans.

    Moze poszedl szukac wzdloz chodnika.

    Ale racja dowodow nie ma, glowny swiadek zostal zamordowany. Byc moze
    dokladnie tak, jak to mial w intencji sprawcsa.

    I teraz wszyscy niemal bronia biednego chuligana, a wieszaja psy na
    dziadku.

    Dlaczego?

    Czyzby obroncy chuligana jakos poczuwali sie do roli chuligana? Ze
    przeciez gdybym ja kopal w drzwi, dzwonil domofonem, byl pijany i sie
    awanturowal to jakby mi ktos wyskoczyl z lokatorow to moje swiete prawo
    jest to zatluc.

    Coz.

    > Poproszę o dowody, a nie twoje urojenia.

    Swiadek nie zyje. Morderca sie wywinie.

    > Bredzisz.

    serio, brak leczenia zaburzen jakichkolwiek uprawnia do eutanacji?

    zmienili cos ostatnio w naszym prawie?

    poprosze link do przepisow.

    zen.aspx