  • Data: 2013-07-13 13:55:32
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2013 13:47, hiki o! pisze:

    > I tylko ich to rozdraznia. Nie uspokaja.

    Jeśli niewinne podlewanie własnego ogrodu ich rozdrażni do tego stopnia,
    że spróbują wedrzeć się na mój zamknięty teren, to zacznie działać o
    brona konieczna przed naruszeniem miru.

    > Analogia musi miec sens.

    Moja ma - dla ludzi rozumnych.

    > Powaleniem i wieloma uderzeniami w głowę przez osobe ok. 30 letnia, a
    > wiec silną, w porównaniu do 2 razy starszego dziadka.

    Uzbrojonego i niebezpiecznego.

    > Wystarczy,z e pracowal fizycznie i mial krzepe w lapach.

    Nie, nie wystarczy.

    > Wiesz, czasem ludzie umieraja nawet kilka dni pozniej po zdarzeniu... A

    Kilka minut pomiędzy "atakiem" na drzwi a "obroną" przez świra z pałką.

    > sprawca wtedy idzie siedziec za ..... ze skutkiem smiertelnym.

    A jesteś w stanie przytoczyć konkretne przykłady? Bo dostrzec dość
    istotnych różnic pewnie nie, ale ci w tym pomogę.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!