  • Data: 2013-07-13 13:29:05
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2013 13:12, hiki o! pisze:

    > Moze poszedl szukac wzdloz chodnika.

    Słabo mu to szło.

    > Ale racja dowodow nie ma, glowny swiadek zostal zamordowany. Byc moze
    > dokladnie tak, jak to mial w intencji sprawcsa.

    Wiesz... W sumie może się przedstaw tutaj jasno i wyraźnie, hmm? Jeśli
    nie jesteś tchórzliwym, zakłamanym gnojem, powinieneś się uczciwie
    podpisać pod swoimi wypowiedziami.

    A za pomówienia pomawiany może cię oskarżyć. Byłaby to zabawna ironia,
    jakbyś to ty poszedł siedzieć.

    Com i przypomina, że muszę odebrać z prokuratury pełne dane dwóch
    klamliwych anonimów... Trochę im to zajęło, ale ponoć mają ich dokładnie
    zidentyfikowanych.

    > I teraz wszyscy niemal bronia biednego chuligana, a wieszaja psy na
    > dziadku.
    >
    > Dlaczego?

    Bo zachował się jak prawdziwy chuligan.

    > Czyzby obroncy chuligana jakos poczuwali sie do roli chuligana? Ze
    > przeciez gdybym ja kopal w drzwi, dzwonil domofonem, byl pijany i sie
    > awanturowal to jakby mi ktos wyskoczyl z lokatorow to moje swiete prawo
    > jest to zatluc.

    Jakby wyskoczył na ciebie wywijając groźnym narzędziem i pryskając ci w
    twarz gazem, to w sumie mógłbyś go nawet zastrzelić i liczyć na
    wybronienie się obroną konieczną.

    > Coz.

    > Swiadek nie zyje. Morderca sie wywinie.

    Sam jesteś mordercą.

    > serio, brak leczenia zaburzen jakichkolwiek uprawnia do eutanacji?
    >
    > zmienili cos ostatnio w naszym prawie?
    >
    > poprosze link do przepisow.

    Coraz bardziej bredzisz. Bierzesz jakieś leki?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!