  • Data: 2007-06-28 23:41:11
    Temat: Re: pilne pytanie - eksmisja sasiada
    Od: MPG <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2007-06-28 02:40 misiczka pięknie wystukał/a:

    > A Ty przeczytaj jeszcze raz uważnie pierwszy post w wątku, a zwłaszcza
    > ten fragment:
    > "Kwestia jest taka, ze sasiad ma mieszkanie wlasnosciowe w bloku
    > spoldzielczym, ale czlonkiem spoldzielni nie jest, wiec statut spoldzielni
    > nie bardzo go obowiazuje."

    Masz rację. Nie doczytałam. Zastanawiam sie tylko w jaki sposób MSM
    Energetyka dała/sprzedała komuś mieszkanie nie wciągając najpierw tej
    osoby w poczet członków sp-ni. Przecież trzeba najpierw wykupić
    członkowstwo w sp-ni, czyli być członkiem, żeby mieć jakieś pprawa do
    mieszkania i w nim mieszkać.
    Chyba, że ten człowiek był kiedyś członkiem, ale został wykluczony z
    członków s-pni. Nie być członkiem sp-ni = nie mieć żadnych praw i taką
    osobę łatwiej jest wywalić z mieszkania.

    --
    mpg