eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac › Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
  • Data: 2003-07-16 11:24:28
    Temat: Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:bf1t06$ec1$10@inews.gazeta.pl:

    > Daj spokój policji. Komornik, nawet jak nieprawnie zajął, to z
    > pewnością nie ukradł.
    Hmm, jeżeli komornik wie, że "nic nie ma do" i mimo to
    kontynuuje postępowanie, to co to jest?
    Jak dres zabiera komuś nie należący do niego rower to jest kradzież,
    prawda?
    Jak przychodzi komornik, to tylko przekroczenie uprawnień?

    > umowę użyczenia, która jeśli nie jest notarialnie poświadczona, to
    > choć teoretycznie ważna jest w tej sytuacji mało wiarygodna,
    Czyli wszystkie umowy, nie poświadczone notarialnie, s
    ą mało wiarygodne?
    Te na autka sprzedawane w komisach również?
    Tylu ludzi codziennie nie wie, że się pakuje
    w "mało wiarygodne" umowy..
    > również dowód nabycia przez Ciebie przedmiotowego komputera. A
    > więc fakturę albo co, tylko że ta faktura musi zawierać numery
    > seryjne podzespołów.
    Co jest praktyką powszechną w tego typu fakturach?
    Zazwyczaj widuje sie "zestaw komputerowy" ale moze...

    > Jeśli nie będziesz w stanie udowodnić, że
    > komputer jest Twoją własnością, to coś cienko to widzę.
    Toż usiłuje udowodnić (umowa), jeżeli zawarta dla pozoru-
    (a to już problem komornika jak to uprawdopodobnić),
    to chyba procedury na załatwienie łobuzów (dłużnik+"użyczający") są.
    BTW grozi im wtedy (jeżeli łobuzują) odpowiedzianość karna?

    --
    pozdro
    poreba