eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac › Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
  • Data: 2003-07-15 21:36:32
    Temat: Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3f146151.9067233@news.tpi.pl...
    > Taaak - tylko co rozumiesz przez odpowiednia dokumentacje?
    > Bo jezeli jest to umowa uzyczenia, to ok. A jesli mam szukac rachunkow
    > na te wszystkie rzeczy, to np. za czteroletni monitor raczej nie
    > znajde - a jesli nawet, to pewnie wszystko wyblaklo.

    Umowa użyczenia, paragony, gwarancje, faktury, zdjęcia - w Twoim przypadku
    zeznania świadków.
    A świadkowie? Ilu widziało jak od kilku lat pracujesz na tym kompie np. a
    potem pożyczyłeś koledze i teraz mu zabierają Twoją własność.

    > Swoja droga czytalem tez w KPC ze za uniemozliwienie przeprowadzenia
    > licytacji komornik moze nalozyc mandat :(

    Komornik też człowiek - z reguły nie robi problemów. Pogadaj z nim
    poważnie - jak się nie da przekonać - to nie przyjmuj mandatu - odwołuj się
    itp.

    > Ale oczywiscie jestem jak najbardziej za tym, zeby drzec gebe, i
    > niewatpliwie to zrobie i bede ostrzegal wszystkich ewentualnych
    > kupcow, zeby potem mi nikt z nich nie powiedzial ze nabyl cos "w
    > dobrej wierze".

    Dobry pomysł - nie będzie chętnych - nie będzie licytacji. Nikt nie kupi
    czegoś nie pewnego - możesz publicznie wygłosić oświadczenie, że wszelkie
    rzeczy licytowane od tego komornika zostaną sądownie odebrane, a każdy, kto
    weźmie udział w licytacji może liczyć się z konsekwencjami prawnymi...

    > Myslalem jednak zeby wytoczyc postepowanie przeciwegzekucyjne, ale nie
    > wiem czy nie jest za pozno, a poza tym nie wiem czy mam pozywac
    > komornika, czy wierzyciela, i w ogole jak taki pozew powinien
    > wygladac.

    Komornika oczywiście - wierzyciel to tylko wierzyciel - dochodzi swoich
    pieniedzy. Może zgłoś to prokuratorowi? Wszystko dobre jak się ma nóż na
    gardle.
    Tytlko ciągle czekam aż wypowie się prawnik - bo ja tylko jestem
    doświadczonym obywatelem :)