eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac › Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
  • Data: 2003-07-18 19:41:56
    Temat: Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
    Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jul 2003 20:23:30 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >E tam! Przesłuchają uczestników przetargu i komorników. Jeśli Twój wyczyn
    >wyglądał tak, jak opisałeś, to nawet nie będą musieli bardzo koloryzować.

    Jestem tutaj zupelnie odmiennego zdania. Ale jesli sie myle, to pewnie
    wyjasnisz mi, w ktorym momencie moje dzialania byly bezprawne.

    Kazdy ma chyba prawo do swobody wypowiedzi, co niniejszym uczynilem.
    Komornik, dluznik, wierzyciel i licytanci, jakos nie mieli zastrzezen
    co do moich dzialan podczas licytacji - mysle ze jesli robil bym cos
    bezprawnego - to bynajmniej pan komornik powinien zwrocic chociazby na
    to uwage. Nadmieniam tutaj ze nikogo do niczego nie zmuszalem, a
    jedynie poinformowalem o faktycznym stanie rzeczy - a to czy mialo to
    jakis wplyw na decyzje licytantow- bylo wylacznie ich wola.

    >Na przykład upływ terminu zawitego.

    Nie widzialem w KPC zadnego terminu na zgloszenie powodztwa
    przeciwegzekucyjnego, wiec nie widze tutaj problemu - chyba ze jest
    cos istotnego o czym nie wiem - wiec prosze o ewentualna rade.