eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac › Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
  • Data: 2003-07-17 04:50:24
    Temat: Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
    Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jul 2003 23:40:37 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Wiesz, Twój dobry humor może ulec pogorszeniu, jeśli tamci zrobią to, co
    >powinni. Przeczytaj proszę co mówi na temat Twojego zachowania kodeks karny:

    Dzieki za ostrzezenia, ale musze wam powiedziec ze jestem w posiadaniu
    dowodow zakupu na te rzeczy (no - nie znalazlem jeszcze tylko na
    monitor, ale mysle ze to kwestia czasu) tak wiec mysle, ze nawet gdyby
    wierzyciel byl zlosliwy, to nic mu z tego nie wyjdzie.

    Jesli chodzi o postepowanie karne - to na szczescie on by mi musial
    udowodnic wine, a nie ma takiej mozliwosci, zeby to zrobil - chyba ze
    w tym kraju mozna wszystkim przypisac wszystko.

    Dlatego tez ide do sadu z powodztwem przeciwegzekucyjnym i mam
    nadzieje ze nie wyniknie jakas przeszkoda ktora mi uniemozliwi dojscie
    swoich praw.

    Mariusz

    m...@b...pl