eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac › Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
    From: m...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je
    zlicytowac
    Date: Tue, 15 Jul 2003 20:26:09 GMT

    On Tue, 15 Jul 2003 21:17:17 +0200, "Maciek81"
    <N...@c...pl> wrote:

    >Wzywaj jutro policję - zgłoś przestępstwo rozporządzania Twoim mieniem bez
    >Twojej zgody, przedstaw dokumentację. Zaskarż komornika do odpowiedniego
    >przełożonego (nie wiem kto nadzoruje komorników). Ja bym uniemożliwił
    >komornikowi wykonywanie jego czynności - opierając się na umowie. Powiadom
    >lokalną prasę - bardzo chętnie podłapują tematy w stylu bezprawna eksmisja
    >itp.
    >Poczekaj jeszcze - może ktoś inny coś zaproponuje z tej grupy.

    Taaak - tylko co rozumiesz przez odpowiednia dokumentacje?
    Bo jezeli jest to umowa uzyczenia, to ok. A jesli mam szukac rachunkow
    na te wszystkie rzeczy, to np. za czteroletni monitor raczej nie
    znajde - a jesli nawet, to pewnie wszystko wyblaklo.

    Swoja droga czytalem tez w KPC ze za uniemozliwienie przeprowadzenia
    licytacji komornik moze nalozyc mandat :(

    Ale oczywiscie jestem jak najbardziej za tym, zeby drzec gebe, i
    niewatpliwie to zrobie i bede ostrzegal wszystkich ewentualnych
    kupcow, zeby potem mi nikt z nich nie powiedzial ze nabyl cos "w
    dobrej wierze".

    Myslalem jednak zeby wytoczyc postepowanie przeciwegzekucyjne, ale nie
    wiem czy nie jest za pozno, a poza tym nie wiem czy mam pozywac
    komornika, czy wierzyciela, i w ogole jak taki pozew powinien
    wygladac.
    Jesli ktos moglby doradzic cos w tym wzgledzie, to bym sie ucieszyl

    Pozdrawiam
    Mariusz
    m...@b...pl