  • Data: 2003-07-10 08:46:39
    Temat: Re: pieski żywot
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bej82f$rnk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nie kochana, jeszcze troszke i mam magistra

    i tak prowadzisz rozmowe? jak to mówia nie matura, lecz chęc szczera....:-))

    >bardzo niebezpiecznego zwierzaka wypuszczasz bez
    > zabezpieczenia - super..

    Tak. I jakos ciezko mi sobie wyobrazic zeby pies majacy mleczne zęby byl w
    stanie kogos zagryzc. Ale pewnie jestes tez z zamiłowania kynologiem i wiesz
    lepiej:-)

    > ale zobaczy np bawiace sie dziecko i postanowi zaatakowac - myslisz o tym
    ?

    Nawet bardziej niz Ci sie zdaje:-) Mam w domu 3 miesiecznego synka i widze
    jak pies zachowuje sie w stosunku do niego i innych dzieci z ktorymi ma
    kontakt. Jakos rodzice tych dzieci nie maja takich obaw jak Ty. Moze dlatego
    ze znaja mojego psa?:-)

    > oczywiscie, kazdy SM nalezy do zwiazku kynologicznego, zna sie na kundlach
    > "olewa" prawo wg wlasnego widzi mi sie..

    A Ty nalezysz do zwiazku kynologicznego? Pewnie tak skoro czujesz sie w
    obowiazku robic mi wyklad na temat psow, ktore ja posiadam a Ty znasz z
    ilustracji:-))

    > tez bedzie ci wesolo jak ten
    > kundel zagryzie np malego kotka na twoich oczach bo nie mial kaganca ?
    :/ )

    Male kotki zagryza tylko w pierwszą srode miesiaca. Wieksze raz na
    kwartal:-) Z malymi pieskami jeszcze nie probowalam:-))

    MSPANC bo uwielbiam jak ktos gada bzdury:-))))

    Pozdrawiam

    HaNkA

    PS. Radzilabym nauczyc sie czytac z sensem -oszczedzi Ci to osmieszania
    sie.:-) Napisalam dosc wyraznie cyt"Puszczalam luzem rociego w czasach jego
    szczenięctwa ". Zakladam, ze z podstawowki wyniosles znajomosc czasu
    przeszlego?:-) Jak sobie troszke pogoglasz to znajdziesz tez kilka moich
    postow traktujacych o tym jakie zabezpieczenia podjelam aby moj rott nie byl
    postrachem okolicy:-)))) Pare z nich pojawilo sie chyba na tej grupie:-))