  • Data: 2003-07-11 09:25:08
    Temat: Re: pieski żywot IMHO
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >. Więc tak naprawdę nigdy nie
    > wiadomo kiedy co zwierzęciu odbije.

    1. w rodzinie był od szczeniaka collie, kiedy miał
    kilka lat urodziło się tam dziecko, rosło, a kiedy miało
    ok. roczku pies ugryzł dziecko w twarz i chirurg
    musiał zakładać szwy; oczywiście, nie było mnie
    tam, nie wiem czy i jakie błędy popełniono itd.
    2. kiedyś przechodziliśmy koło leśniczówki;
    przez uchyloną bramkę wybiegł pies (konkretnie
    suka), spokojnie podbiegł do żony, ugryzł ją
    w łydkę i równie spokojnie wrócił na podwórko;
    rzecz cała odbyła w całkowitym milczeniu;
    potem dowiedzieliśmy się do znajomych,
    że ten pies to zupełna "łajza", tj. boi
    się własnego cienia, nikogo nie zaczepia.
    3... 4..już nie będę opisywał, ale parę innych
    pogryzień też widziałem;

    ergo:
    skoro pies ma _zęby_, to ja z pewną
    taką rezerwą traktuję zapewnienia właścicieli ,
    iż pieseczek "nie gryzie".

    pzdr
    g.

    PS
    też mam psa; jak on rozumnie na mnie patrzy
    tymi swoimi czarnymi oczami;)