  • Data: 2003-07-10 08:27:43
    Temat: Re: pieski żywot
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Skonczyles dopiero podstawówke czy Twoim ulubionym ubrankiem jest
    > dres? Tylko jedna z tych dwoch rzeczy tlumaczy niski poziom dyskusji

    nie kochana, jeszcze troszke i mam magistra ale nie o tym ta rozmowa,
    korumpujesz SM i bardzo niebezpiecznego zwierzaka wypuszczasz bez
    zabezpieczenia - super.. (juz pal 6 te ciasteczka zamiast mandatu ale ten
    brak wyobrazni... panie on nikogo by nie ugryzl, muchy nie tknie - tak sie
    pozniej tlumacza).

    > proponowany przez Ciebie. Dla wyjasnienia - to moj drugi rottweiler i
    > jakos nadal zyję. Zdecydowanie wiecej ludzi ginie z rak drugiego
    > czlowieka niz z winy psów. Sugerujesz wiec zebym nie wierzyla
    > ludziom?:-))

    tak, tylko slyszy sie o tym jak "najlepszy" przyjaciel czasem zagryzie ,
    wlasnie bylo o tym niedawno glosno w TV, pies byl dobrze traktowany, ot
    szajba mu odbila. Oczywiscie nie mowie ze ten twoj tak moze zrobic tobie -
    ale zobaczy np bawiace sie dziecko i postanowi zaatakowac - myslisz o tym ?

    > Najwidoczniej panowie ze Strazy Miejskiej, ktorzy mieli bezposredni
    > kontakt z moim psem, inaczej ocenili skale niebezpieczenstwa niz Ty,

    oczywiscie, kazdy SM nalezy do zwiazku kynologicznego, zna sie na kundlach i
    "olewa" prawo wg wlasnego widzi mi sie..

    pozdrawiam i wiecej myslenia w przyszlosci ( tez bedzie ci wesolo jak ten
    kundel zagryzie np malego kotka na twoich oczach bo nie mial kaganca ? :/ )