  • Data: 2003-07-14 06:06:12
    Temat: Re: pieski żywot
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > jej moze luzem biegac bo maly! Skandal. Podgryza lapy mojemu psu, a ja musze
    > to znosic? Wszystkie to wszystkie.

    Dokładnie!
    Takie rzeczy zdarzają się nagminnie niestety. Również zdarzyła mi się taka
    sytuacja idąc z psem. Najgorsze jest to, że właściciel jakiegoś małego
    wypierdka puszczonego luzem ma najwięcej do powiedzenia gdy zwróci się mu
    uwagę. Z drugiej strony nie rozumiem do końca psów. Jak może takie małe "coś"
    podgryzać łapy i podbrzusze (wszak mojego musiałem wręcz "powiesić" na
    kolczatce) bulterrierowi? Przecież mogły zostać z niego dwie połówki.