  • Data: 2004-01-28 15:15:38
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazy" <k...@b...org> napisał w wiadomości
    news:bv8h8j$cc1$1@flis.man.torun.pl...

    > "Labradory należą do psów dużych.

    Nie zapominaj o że tym określenie "psy duze" jest względne.Nie znam
    definicji regulującej "pies duzy". Duzy w porównaniu z jamnikiem, maly w
    porównaniu z bernardynem czy dogiem. Moj pies waży dwa razy wiecej co
    labrador więc nie uwazam labka za psa duzego. Poza tym we wspomnianej przeze
    mnie juz nowelizacji jest jasno powiedziane ze obowiązek chodzenia w kagancu
    dotyczy tylko psów ras agresywnych, których wykaz Ci podalam.

    > Ze tak brzydko napisze preferujesz styl "pustego
    > szczekania prawniczego" i to na tyle.

    Fakt brzydko Ale najczęsciej ludzie przechodzą do inwektyw, gdy brakuje im
    argumentów, więc Ci wybaczam:-)) A do "szczekania prawniczego" się
    przyzwyczaj. Myślisz, ze jak dojdzie do sprawy sądowej to wlasciciel tamtego
    psa, nie wynajmie adwokata, ktory będzie odpieral Twoje żądania?

    HaNkA.

    Ps. wycinaj posty:-))