  • Data: 2011-08-01 20:52:09
    Temat: Re: pies
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-01 22:31, Stokrotka wrote:
    > Powinni , to istoty zyjące między ludźmi i też mają prawo do życia.
    > Tak jak pszehodzień musi uważać na szwędającego się 2-latka by go nie
    > nadepnąć,
    > tak musi tez uważac na koty, psy duże i małe.

    W większości parków (w DC) są regulaminy nakazujące prowadzać psy na
    smyczy. I to jest "krótka piłka". Pasuje właścicielowi regulamin to
    wchodzi do parku z psem *na smyczy*, nie pasuje to nie wchodzi.

    Ale niestety zawsze znajdzie się jakiś baran/analfabeta, który ma to w
    dupie.

    Wprawdzie dla mnie to rybka, bo miałem psa i z grubsza wiem czego można
    się po zwierzaku spodziewać. Ale dla tego przykładu moja żona
    (pogryziona kiedyś przez psa) zawsze reaguje panicznie, choćby przybiegł
    do niej merdający ogonem labrador.

    A mając na uwadze regulamin parku mogła się spodziewać, że nie będzie
    narażona na tego typu stres.

    Tak więc szanujmy również prawo ludzi do życia bez stresu związanego z
    niechcianym kontaktem z psem puszczonym luzem w miejscu, w którym taki
    kontakt nie powinien się zdarzyć.

    Piotrek