    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies
    Date: Mon, 1 Aug 2011 16:35:51 +0100

    Cavallino wrote:
    > Wszystkie są podobne do amstafów?

    co dziwniejsze mieszanki niekoniecznie musza dziedziczyc akurat
    fizyczne podobienstwo

    mieszkala kolo mnie babka z takim malym cholera wie czym (pol yorka pol
    cholera wie czego), wielkosci kota a agresywne jak cholera, yorki
    czesto halasuja, on startowal z zebami... miala go moze z pol roku dopoki
    go sama przez nieuwage nie rozjechala jak wyskoczyl z auta i zaczal
    gryzc jej opony...

    ja generalnie jestem przeciwko mozliwosci posiadania psa w miescie,
    (cos na bazie trzech mandatow za nieposprzatanie zeby byc precyzyjnym)
    ktos lubi zwierzeta to niech sie wyprowadzi tam gdzie sa warunki
    do ich trzymania, bo chciec to sie chce, ale ulozyc, zadbac o
    cisze, prowadzic w kagancu, zadbac o smycz czy posprzatac po nim to
    niestety przekracza mozliwosci 9 z 10 tych ktore widze...