    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieniądze i śmierć
    Date: Tue, 14 Sep 2004 23:49:37 +0200

    > Witam !
    > Moja mama umarła nagle i nie upoważniła mnie do swego konta.
    > Czy można odzyskać pieniądze (bank PKO)?
    > Jaka jest procedura?
    > Ile to kosztuje?

    Sam przerabialem cos podobnego. W prawie bankowym jest artykul mowiacy o
    tym, ze osoba ktora pokryla koszty pogrzebu moze podjac z konta zmarlego
    srodki do wysokosci wydatkow pogrzebowych. To wygladalo tak,ze zabralem
    rachunki za trumne, grabarzy, kwiaty itp; w banku to skserowano, podpisalem
    pare kwitkow i w ciagu 20 minut podjalem srodki, a ze akurat saldo bylo
    nieco mniejsze niz moje wydatki to jednoczesnie konto zostalo zlikwidowane.
    To nic nie kosztuje.

    Jesli nie podpadasz pod taki przypadek to jedyny sposob prowadzi przez sadow
    stwierdzenie nabycia spadku.

    Cezar