  • Data: 2004-09-16 14:46:57
    Temat: Re: pieniądze i śmierć
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Sep 2004, Richat wrote:

    > + nasz kolega Gotfryd Smolik news nabazgrał:
    [...o ZUS...]
    > + > ..każdemu zwraca ?
    > + > Osobom nieubezpieczonym też ??
    > + > Nie wiem, pytam :)
    > +
    > + wątpie zeby taki mial cos w banku :)

    ???
    Mamy całkiem sporo obszarników (no... może i w skali 30%
    "ludności rolniczej" nie jest ich aż TAK dużo) - z ZUSem
    do czynienia nie mieli, chyba że "dla pracowników" (nie wiem).
    O ile wiem całkiem sporo taksówkarzy itp. ma po hektarze z hakiem
    (przeliczeniowym) i też ZUS zna z nazwy.
    Wątpię żeby owe przykładowe grupy nie miały konta w banku...

    > + > No a kto głosował "za"... ty ? ;)
    > +
    > + oni nawet nie widza za czym glosowali

    A, tego to nie śmiem podaważyć ;]