eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • From: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikmgbf$hn$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Thu, 3 Mar 2011 00:11:28 +0100
    Lines: 36
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    NNTP-Posting-Host: 88.156.147.124
    Message-ID: <4d6ece9a$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1299107482 88.156.147.124 (3 Mar 2011 00:11:22 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: s...@f...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670485
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ikmgbf$hn$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2011-03-02 22:31, pilocik pisze:
    >>
    >>> Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    >>> naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    >>> tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    >>> zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >>>
    >>
    >> Spokojnie Panowie.
    >> Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    >> Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    >> opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    >> mają racji bytu. Jeśli klient zrezygnuje z naprawy to płaci tylko 50%
    >> robocizny bez żadnych części !!! Często bywa tak, że ta kwota nie
    >> pokrywa czasu i elementów potrzebnych do określenia precyzyjnego usterki
    >> i kosztu naprawy.
    >> Dodatkowo w tej cenie mieszczą się drobne elementy ( np. bezpieczniki
    >> itp ) do kwoty 10zł oraz pełna informacja telefoniczna klienta o
    >> statusie sprzętu. Każdy klient jest na bieżąco informowany o stanie
    >> sprzętu, orientacyjnym koszcie części oraz o terminie realizacji.
    >>
    >> Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
    >> podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.
    >
    > A kto wydal takie zarządzenie, kto ustalił cennik?
    >
    >
    > --
    > animka

    Czy Ty jesteś upośledzona?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1