eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.org
    .pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 02 Mar 2011 23:22:26 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <ikmfva$vqo$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl> <ikmcbe$24i$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299104554 32600 193.238.180.163 (2 Mar 2011 22:22:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 22:22:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ikmcbe$24i$3@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670477
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:20, PAP2t pisze:
    > W dniu 2011-03-02 22:18, to pisze:
    >> begin pilocik
    >>
    >>> Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    >>> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna. Nadmienię
    >>> tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    >>> "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    >>> jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    >>> wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
    >>> należności za robociznę.
    >>
    >> Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    >> naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    >> tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    >> zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >>
    >
    >
    > To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
    > orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
    > na ludziach chuje zajebane.

    To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
    priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
    znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1