  • Data: 2006-06-22 17:04:08
    Temat: Re: pełnomocnictwo ogólne
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    NORT napisał(a):
    [...]
    > Odwołanie niniejszego pełnomocnictwa może nastapić bez podania przyczyny w
    > każdym czasie.

    Mnie interesuje strona praktyczna takiego odwołania takiego pełnomocnictwa:

    załóżmy że uczyniłem swoim pełnomocnikiem kogoś komu ufam. Jest ok, ale
    po jakimś czasie orientuję się że robi mi celowo koło pióra, kradnie
    pienądze z banku i w moim imieniu zaciąga straszne zobowiązania, i
    odwołuję pełnomocnictwo. Jak? Wysyłam mu pocztą "niniejszym odwołuję
    pełnomocnictwo.... podpis"?.

    Jeżeli tak, to przecież on dalej ma w ręku papier że jest moim
    pełnomocnikiem i dalej może mi szkodzić.

    mylę się?

    p. m.