    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: pedofile w natarciu
    <s93i3j$jkm$1@gioia.aioe.org> <s951e5$un4$1@news.icm.edu.pl>
    <s96344$1oue$1@gioia.aioe.org>
    <1e7c0rdqfxqoh$.109zx0f2mx4g4.dlg@40tude.net>
    <60b74bcd$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...net>
    <60b8f70c$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <60b8fdb7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <OpduI.228345$Ieo4.64515@fx34.ams1>
    <60b9cbb1$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 04 Jun 2021 23:28:39 GMT

    On 2021-06-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > I dodatkowo akurat u roberta na komendzie (bo przecież szczegóły
    > postępowań nie latają po świecie bez kontroli - prawda?) I pisał że

    Dlaczego nie? Jego komenda jakaś z zakazem takich spraw?

    > kilka takich przypadków znał... Więc albo sobie zmyśla albo mają
    > wyjątkową parafię gdzie w ciągu powiedzmy dwóch dekad pracy zawodowej
    > roberta kilku (czyli co najmniej trzech) księży zostało fałszywie
    > oskarżonych o molestowanie i jeden w wyniku tego nawet samobójstwo
    > popełnił, gnębiony przez biskupa w wyniku tych oskarżeń. Ockham mówi że nie.

    Pewnie słyszał o kilku, niekoniecznie w jego rewirze. Sam np. słyszałem,
    że są porządni księża. Nawet jednego w sumie spotkałem. Tzn. nie wiem
    czy porządny, ale miły był. Przywitał nas w drzwiach parafii
    tradycyjnym, chrześcijańskim "what do you want?". Potem mi wyszło, że
    wziął nas za dziennikarzy bo chyba coś zmalwersował i właśnie
    doświadczał przypływu zainteresowania lokalnych mediów.

    No więc sam widzisz, że różnie być może.

    > Ale rozmawiamy o duchownych, których akurat sprawy robert zna, więc
    > kwantyfikator trochę ściślejszy. Ilu osobiście duchownych może znać
    > robert? I co najmniej trzech z nich było fałszywie oskarżonych o
    > molestowanie nieletnich?

    Się kurna na niego uwziąłeś. Zobacz ile wyłazi spraw z pedofilstwem w
    KK. Siłą rzeczy muszą obrywać też niewinne osoby. Nie ma bata. A, że
    słyszał? Pewnie wystarczy chodzić do kościoła, czyli mieć jakąs
    styczność z tym środowiskiem (kościelnym, nie pedofilskim).

    --
    Marcin