  • Data: 2021-06-05 09:50:13
    Temat: Re: pedofile w natarciu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli dowód anegdotyczny. Plus nie chcesz chyba powiedzieć, że kulsony

    Jak większość, Jak siędzielisz jakąś informacją to zwykle właśnie na
    zasadzie, że się słyszało i według Ciebie, źródło było wiarygodne.

    > Nie mówię, że nie może. Mówię, że statystycznie mało prawdopodobne, żeby
    > tyle ciekawych akcji przytrafiało się akurat jednemu kulsonowi z
    > małopolski. I to akurat zupełnie nie związanych z jego specjalizacją.

    Jest tu jakiś praktykujący Katolik? :) Halo? Słyszy się o przypadkach
    niesłusznych oskarżeń księży? Nb. to nie musiało być niesłuszne
    oskarżenie, bo jeśli się tylko słyszało, to nie jest to wiedza z
    pierwszej ręki.

    > Bo ja wiem. Generalnie to prawie nikt z winnych odpowiedzialności nie
    > ponosi, to czemu niewinni mieliby?

    Bo to dobrze wygląda, a lepiej poświcić małego żuczka niż kolęgę
    biskupa.

    Nie chce mi się szukać :)

    --
    Marcin